Metro Station - Shake it

          Publicerad 2009-01-20, 14:09:20 / ♥ Life and music!


Nu var det inte videon men den var inte bra så det får bli med bara musiken. Lite tråkigt för vissa kan jag tänka mig. Men alltså musiken, åh glädjen i hans ögon han som sjunger. Den känns mer som the all american rejects men det är något med denna låt som gör att den blir bra. Vettefan vad riktigt för annars skulle den nog inte falla mig i smaken. Men smaken är som baken och den visade sig vara riktigt bra :)

jaja, slutbabblat :P Tur alla har olika musiksmak!

pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-01-20 | 14:41:38

Kanske :] jag saknar dig! Minns du ":]"? "En dvärgsmiley som gärna vill vara din vän" <3 puss


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0