Onyttig dag

          Publicerad 2009-01-18, 16:48:38 / ♥ Dagbok
Fikat med vicky och pizza till middag. :P

Vi var på görans i typ två timmar och vi var nog inte tyst en sekund. Då har man inte träffats på riktigt på ett bra tag. Det är sånt här som är bland det mysigaste, att bara sitta och prata och prata över en fika och bara må gott med en riktigt god vän. Prata minnen och framtid, planer och bekymmer. Allt i ett, det behövs. Tack för detta Vicky! <3

Nu ska jag inte göra så mycket mer än att ladda inför jobb imorgon. Har för mig att det blir en lång dag imorgon och jag kan lova er att efter en hel dag med blippande så är man ganska trött och less. Men det är sista dagen som sagt och det känns skönt.

Högtalaren fungerar inte så jag måste lyssna med hörlurar. Jättetråkigt att sitta vid datorn då det inte är något ljud men löste det. Dock fungerar bara en av dom där man stoppar i örat (kommer inte på vad de kallas :P hörlurar? eller är det hela kabeln i sig? :P well well)

Tänkte avsluta med att lägga upp en video på en bra låt :)

pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


s säger:
    2009-01-18 | 17:00:50

är du gift:) ?

va tycker du är bäst, sommarn eller vintern? svara på min blogg:)

Klara säger:
    2009-01-18 | 20:47:28

fin blogg!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0