Som vanligt

          Publicerad 2009-01-23, 14:14:30 / ♥ Dagbok
Så sover jag för länge, ska fan fixa upp det nu. Ska kliva upp senast tio för jag är faktiskt pigg då, det är bara den där tanken "om jag kliver upp, vad fan ska jag göra då?! Nej, ingenting, lika bra att sova. Det är ju så skönt". Måste sluta upp att tänka så. Ska kliva upp och känna mig pigg och glad för dagen :D Dock ska jag erkänna att jag känner mig väldigt utvilad, somnar senast ett numera och sover till ett, så det är 12 timmar varje dag ;P Så nu när jag har vilat upp mig och sovit ihop de timmar jag förlorat förr så kanske jag borde dra ner på timmarna och sova typ 8-10 timmar istället. Tror det skulle bli bra :) Det bästa av allt är att när jag väl har börjat jobba så blir det bra med timmar varje natt ändå ;)

Ja, ska klä på mig och ta en promenad. Ser ut att vara skönt ute, friskt och skönt. Ska gå upp först och se vad mamma håller på med för det bullrar väääldigt mycket. Hon har sina finurliga grejer hon håller på med varje dag :P

Hörs senare. Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0