Tar ut sin rätt

          Publicerad 2009-01-29, 14:27:29 / ♥ Dagbok
Med tanke på att jag klev upp sju så kommer jag nog svimma av ganska tidigt ikväll. Det känns som bland det bästa jag har gjort, att kliva upp så tidigt istället för att sova ett halvt dygn. Nu har jag chansen att vända tillbaka dygnet, tar jag inte denna chans så kommer jag nog aldrig lyckas med det :P
Men trött är jag, det kan jag inte neka. !

Jag måste försöka få tag på några folk. Måste höra om ryktet är sant. Hoppas då inte det, annars blir jag förbannad. Ska ringa Emma ikväll också. Gumman som aldrig någonsin får må bra och vara pigg och kry och som jag inte har pratat med på länge.

återkommer. pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-01-29 | 16:54:34

Jag älskar dig! Blev så glad bara av röstmeddelandet ditt som du lämnat till mig! Jag saknar dig så mycket. Du är bland det bästa jag har. Hoppar du så hoppar jag.

Är dock på jägarexamen ikväll, kan jag ringa efter de?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0