Tjing!

          Publicerad 2009-01-13, 18:52:55 / ♥ Dagbok
Blir lite glesare uppdatering när jag jobbar. Har jobbat idag från 9-18. Dryg dag och jag är jättetrött, dock är jag lycklig över att min lunch inte kunnat vara bättre och att det är andra avenyn ikväll.

Fått hem mina skor iaf. beställde ett par "uggs" från ellos i storlek 37 men de var påtok för stor så jag beställde i 36 istället och de passar bättre men tror det skulle kännas skönare i 35 men det finns ju knappt i vixen storlek.

Nu är det bara några dagar kvar tills torsdag och det kommer bli superkul (om det går vägen) att få berätta sen vad det är jag håller hemligt. Skiter det sig så struntar jag i att nämna det alls. Imorgon blir det jobb från 15-19.15, drygt att ha de sista timmarna då det inte händer så mycket. Tur man har bra arbetskamrater, dom är verkligen super.

Nej, tror jag ska se andra avenyn nu :) Någon mer som vill det? Klicka här!!!
 
pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madelene säger:
    2009-01-13 | 20:07:28

Blev dock jobbigt i slutet, hjärtat brast en aning..

Timmar atm.



Hoppas på telejobb :) Chefen har typ lovat mig, men så tycker jag att det alltid låter


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0