Torsdagen är äntligen här

          Publicerad 2009-01-15, 13:30:53 / ♥ Dagbok
IDag är det äntligen torsdag, känns super. Har fått mer jobb och jag känner mig pigg och kry. En toppentorsdag det vill säga. Vaknade elva, eller ja, kvart över elva typ. Låg i sängen ett tag, duschade och sedan har jag sett på våra bästa år. En bra morgon alltså :)

Nu ska jag bara vänta in timmarna, kleta på lite smink och byta kläder sedan är jag påväg. Förhoppningsvis har jag något bra att meddela senare då :) håller tummarna.

Imorgon ska jag på fräck och fin och sen är det helg. Då ska jag försöka träffa vänner. Hoppas att dom kan :)

nej, ska fixa det sista.

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0