En riktigt seg dag!

          Publicerad 2009-07-07, 15:46:11 / ♥ Dagbok
Trodde inte denna dag skulle vara så seg som den har varit och är. Tiden står ju still, absolut helt still. Det är hur många timmar som helst kvar innan jag slutar :/

Ska försöka få med älsk på en liten resa senare, ska höra hur pepp han är på det. Han har alltid så mycket att göra att han är svår att hitta på något med. Så håll tummarna för mig.

Jag vill bara hem nu, duscha, äta något, sova för att sedan vakna upp till min näst sista dag innan semestern. Ja, jag vet. Det är ett evigt tjat om semester men fyfan vad härligt det ska bli :)

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Rano säger:
    2009-07-07 | 15:46:55

Härligt! Jodå det är bra här tack (:

christin säger:
    2009-07-07 | 17:10:18

Härligt med semester! :)

Bea säger:
    2009-07-07 | 23:56:30

Hoppas allt är bra med dig idag :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0