Hej svejs från Borlänge!

          Publicerad 2009-07-15, 17:41:54 / ♥ Dagbok
Jag och Sammy sitter i min morbror och hans sambos lägenhet. Den är superfin, går i tema blått och Lasse Åberg. De  har åkt på mc-träff och lånade ut lägenheten. Riktigt snällt.

Vi har badat hela dagen lång, Leksand Sommarland, fint ställe, mycket roliga grejer där och jag har bränt näsan. Var där med Sammys familj, dock åkte de vidare upp över medan vi åkte hit. Vi ska bada på Aqua Nova imorgon, inomhusbad här i Borlänge bara en liten bit härifrån där vi bor nu. (sammy är konstig, går och sniffa en i nacken, fått solsting eller något :P) Det är så skönt att bara göra något spontant och bara dra iväg, bara jag och Sammy. Mysigt om något. I och med att planerna om kidnappning av vän blev inställd pga sjukdom så kände jag mig lite depp och då drog vi iväg för att hitta på  något iaf :) Detta behöver jag verkligen, min familj har några tuffa veckor framför oss, behöver samla energi och må bra till tusen.

Nej, ska väl slänga mig i duschen (det finns inga duschar på sommarlandet, riktigt dåligt, eller hur? Endast omklädningsrum) sedan leta efter att ställe att äta på. Sammy börjar bli grinig så, sitter och äter munkar som en tok.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0