Önskelista!

          Publicerad 2009-07-06, 18:38:46 / ♥ Önskar mig!
Önskar mig en ny kamera i födelsedagspresent, min kamera suger. Den är typ stenålder. Dock är det väl mest för att tekniken går så ofantligt fort fram. En liten, kompakt och bra kamera önskar jag mig!

 

En Canon PowerShot A480 ser bra ut, på netonnet, men vad vet jag :S kan inget om kameror (säger man så förresten?)






Jag är ju inte precis en proffsfotograf och tycker inte att det är kul att knäppa kort, mest att det är kul att få ögonblick att fastna på kort och då spelar det inte så stor roll om det blir fina kort :P Så egentligen borde ju vilken kamera som helst passa en amatör som mig :)

Kommentarer
8 KOMMENTARER   


Personality säger:
    2009-07-06 | 18:57:41

Snygg kamera! Kan inte heller så mkt om kameror hehe :P

LINDEROTH säger:
    2009-07-06 | 20:01:48

Fin design du har här :)

MetteW's =D säger:
    2009-07-06 | 20:10:22

Är du trött på att samla poäng på olika gratissidor som ändå bara leder till presentkort?

Skulle du hellre vilja samla pengar som sätts in direkt på ditt konto eller skickas hem till dig?

Gå med här: http://www.woopa.se/?ref=mettew

Rebecca säger:
    2009-07-06 | 20:29:39

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

Emma säger:
    2009-07-06 | 20:56:54

På harrys nere vid hamnen har dom:

Fläskytterfilé med paprikasås och klyftpotatis

Pasta med fisk och skaldjur

för 79 kr.

Lät väl rätt grymt? :D Dom gör gomatn där :)

klojs - en blogg värd att läsa säger:
    2009-07-06 | 21:12:50

Hej!

Trött på alla sidor där du sammlar poäng? Du vill ju ha PENGAR inte massa godis eller presentkort

http://www.woopa.se/?ref=klojs1

Klicka på länken och bli medlem och få 25 kr i sart bonus! Du behöver INTE ge ut adress och ingen reklam bara samla pengar!

Leia säger:
    2009-07-06 | 21:36:25

Köpte en ny kamera för typ ett år sedan redan. Hehe. Tänkte först att det bara var typ ett halvår. :P

sara säger:
    2009-07-06 | 22:07:58

fin blogg!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0