Vad är nu detta?

          Publicerad 2009-07-06, 13:35:40 / ♥ Dagbok
Jag har legat och varit kall hela natten då Sammy har en fläkt på rummet. Annars dör man av värmen som blir i hans rum. Men inatt så vaknade jag av att jag frös som tusan. Och nu sitter jcg här och snorar och nyser som en idiot, ska jag ha blivit sjuk av fläkten inatt? Är det så illa?! Är jag så känslig mot fläktar och ac?!??!?!?! åh jösses, endast för att det är semester snart antar jag :/ Suck!

Ja, fick veta nu att Torsdagen inte blir som jag har planerat heller, måste tala med chefen :/

Nej, återgå till nysandet och jobbet :/

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Angelica säger:
    2009-07-06 | 14:26:35

Fin blogg :)

Anonym säger:
    2009-07-06 | 14:30:37

gud vad fin blogg du har!

vill du tjäna pengar på den?:)

tryck på länken så får du 25 kr i startbonus sedan får du pengar som du sedan kan ta ut och lägga på ditt konto och köpa exakt vad du vill för!

hur bra är inte det?!



här är länken :http://www.woopa.se/signup.php?ref=typlouise



xoxo

kajsa säger:
    2009-07-06 | 15:47:35

jag brukar bli sjuk av ac..


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0