Är det bara jag som är ett vänner-fans?

          Publicerad 2009-06-22, 19:05:10 / ♥ Dagbok
Sitter och läser skvaller på sidan, posh24, där man kan läsa om alla kändisar. Väldigt intressant då man har tråkigt. Läser om Jennifer Aniston, vill ju att hon och Brad ska bli tillsammans igen ;P haha. Töntig jag är, jag vet.
 
Iaf så såg jag att en artikel hade blivit publicerad den 9 maj 2009 om serien Vänner, den borde ju alla känna till. Frågan var om det skulle bli till film och jag hade inte klagat om jag ska vara ärlig. Kan kolla på serien hur ofta som helst, varje dag går det ju avsnitt och blir aldrig less.





Läs artikeln? *Klick!*

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0