Att vara "naturell"!

          Publicerad 2009-06-24, 15:06:47 / ♥ Dagbok
Jag tycker det är jätteintressant att läsa vad bloggkommentatorerna skriver, ibland har de rätt och ibland har de fel. De skriver utan att bry sig riktigt, precis som man ska. Man ska ju säga vad man tycker och tänker men vissa gånger känns det mest som att de skriver för att vara elaka. Kanske är det därför det är intressant att läsa, vad vet jag. Jag är ju inte mer än människa!

Iaf så kommenterade de ett inlägg som blondinbella hade skrivit idag. Något i stil med att hon känner sig som finast och får flest med komplimanger av sin pojkvän när hon är osminkad och har sköna och "ofina" kläder på sig.

Det där med smink och fina kläder, jag sminkar mig typ aldrig. Det är om man ska fira någons födelsedag, fest eller om jag vill vara extra fin för S. Men sist jag sminkade mig var i fredags, midsommar. Jag sminkar mig inte ofta, känner inget behov att göra det varje dag. Nog för att jag varken känner av om jag är mer vacker med eller utan eller att jag ens bryr mig så hårt. Jag vet inte, men på något konstigt och naturligt vis så är jag en sådan tjej som inte bryr mig så hårt om smink. Fixar heller inte håret varje dag, borstar igenom det och så är det färdigt :P




Läs inlägget från bloggkommentatorerna här! *Klick!*





Förlåt om det blev ett luddigt inlägg, men var stressad ;P




Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Fredrik Frisören säger:
    2009-06-24 | 18:09:01

sv. tack!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0