Frågor

          Publicerad 2009-06-01, 16:43:24 / ♥ Utmanad/Frågor!
Hur svarar du i hemtelefonen? Hej Det är Cilla!
Hur svarar du i mobiltelefonen? Mm eller hej!
Ringer det mycket till dig? nja, beror på
Ringer du mycket? nej, sitter hela dagarna i telefon annars så det är inte så kul att sitta i telefon hela tiden på min fritid :P
Vem ringde du senast? Syster
Hur mycket pengar har du? Det beror på vad som anses som mycket
Antal timmar sömn inatt? 11 h :O
Sov du ensam? nej
Vem sov du hos senast? Vicky
Vem sov hos dig senast? Sammy
Vem vet mest om dig? Jag :P Annars, Sammy
Vem vet du mest om? ingen aning, hur ska jag kunna veta det? :P
Vad ser du fram emot? Helgen :)
Vad vill du ha just nu? Bilder, Sammy, städat rum så jag slipper det då jag kommer hem
Vem hånar du? Ingen
Vem längtar du mest efter? Sammy
Vem vill du helst slippa? Döden
Vem stör du dig på? Ellie på morgonen :P
Vem vill du sova bredvid inatt? Sammy
Vilken buss åkte du senast? Umeåbussen tror jag
Vilken årstid är det nu? Sommar
Anser du dig själv snygg? Nej
Har du varit kär? Ja
Är du kär nu? Ja
Är du en bra partner? Man försöker ju!
Har någon varit otrogen mot dig? Ja
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? Mjo
Har du varit otrogen? nej
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Om jag gör :P
Vad åt du senast? Glass :/
Är du polare med grannarna? Nej
Har du varit utomlands? ja
Var är dina syskon just nu? hemma
Vilken tid gick du upp imorse? 09.25
Vad gjorde du kl 2 inatt? Sov sött med Sammy
Vad är det första du gör på morgonen? Jag ställer fram larmet :P
Vad ska du göra efter det här? Jobbar

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


petra säger:
    2009-06-01 | 17:14:03

ingen brådska för mig :) stressa inte!

Emma säger:
    2009-06-01 | 17:36:48

okej, ska du ut på fredag?

Frida säger:
    2009-06-01 | 17:47:26

Nja, kul och kul.. Trevligt tro ja man kan beskriva de som.

Men det kändes för fint för mig om du förstår. Jag fick ju va med Tim, det är ju det mesta som räknas :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0