Godkväll!

          Publicerad 2009-06-24, 22:46:04 / ♥ Dagbok
Sitter i Svanan och ska snart sova. Imorgon blir det till att åka hem vid fem, sova till åtta. Det är så synd att man inte har någon tid att hinna vara med ens vänner då man jobbar så konstiga tider. Blir så less. Man hinner inte med någonting när man jobbar som man gör, hinner inte vara med och fira någons födelsedag och hinner inte med att vara social annat än på telefon och jag kan tala om att efter att ha suttit och pratat i telefon hela dagarna så är det inte mitt prio ett då jag kommer hem halv nio.

Nej, huvva. Dock är det skönt med sovmorgon, men hade hellre klivit upp tidigt och ha en fritid sedan då man kommer hem.

Ingen "duktighet" idag, måste komma ihåg det. Igår och i måndags var jag duktig, gjorde 15 / st. Måste komma ihåg imorgon.


Nej, nu ska jag sova. Pussgodnatt folket!




Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
3 KOMMENTARER   


Randy säger:
    2009-06-24 | 22:55:13

Sov så gott =)


  URL: http://randys.se
Anonym säger:
    2009-06-25 | 01:18:17

Hihi till en tvåa, plus att jag fick veta redan idag att jag den är min redan nästa vecka, så ska hämta tapetprover och sådant imorgon! Känns hur spännande och bra som helst.



Det är bara bra med mig, nu börjar jag komma igen igen. Peppar inför helgen, ska du ut något?

Jobbar du också mycket? Läste din blogg och status på face ;-)

♥ABSSOLUTARNELAA säger:
    2009-06-25 | 12:03:31

ha en bra dag ;*

kram ♥


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0