Godmorgon!

          Publicerad 2009-06-13, 12:15:58 / ♥ Dagbok
Klev upp för en timme sedan kanske, älskar verkligen helger. Älsk ligger fortfarande och sover, Ellie är uppe och piper som attan med sina pipleksaker, pappa klipper gräset och alla andra är bara allmänt lugna. Tänkte sätta mig och spela The Sims 3 innan S vaknar. Det är mysigt. Ikväll blir det en lugn kväll.

Tänkte bomba med lite bilder, i och med att jag är så grymt dålig på det. MÅSTE bli bättre på det. Har ju även köpt en desig så måste hitta bilder till den också. Det är så synd om tjejen som har blivit tvungen att vänta. Dock är det mest på helger som man har tid med sådant då jag jobbar så konstiga tider :S

              (det var dökallt, is har lagt sig runt halsduken, huvva)



mamma fixar med julmaten, mycket på spisen :)





Julklappar :)



Mamma och bror



Pappa :)



Pappa och jag på nyår, kanske inte den mest finaste bilden någonsin kanske ;P haha! Fan nu vill jag ha lugg igen :/


Lite jul och nyårsbilder är väl aldrig fel så här i juni? För man kan tro att det är mitt i vintern så kallt som det är ute :/

Nej, Sims var det :)

Kommentarer
5 KOMMENTARER   


julia säger:
    2009-06-13 | 13:33:52

tack! gjort den själv på en timme, haha. Inte så noggrann :) Du har också en fin blogg ju!

Johanna säger:
    2009-06-13 | 13:48:48

du passar i lugg :)

emma säger:
    2009-06-13 | 17:23:57

haha man måste alltid ha pli på dem, så är det bara (:

Andrea säger:
    2009-06-14 | 22:00:46

Jag vet, det är hemskt! Men som Tobbe sa; jag far bara från vilhelmina och dorotea, men jag finns kvar:) en liten tröst iallafall :)

Zandra säger:
    2009-06-15 | 15:21:51

Haha oj jul och nyårsbilder nu


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0