Godmorgon!

          Publicerad 2009-06-22, 10:34:06 / ♥ Dagbok
Då sitter man på jobbet igen. Det är måndag och jag och S hade lika stora problem att somna igår som vi har varje söndag. Illa, man vill verkligen inte vakna upp till en måndag. Trött som få är jag och less över att det är bra väder och jag sitter inne. Tråkigt.

Ikväll är det cirkus :P vill fan gå, ska tvinga med S. Ska fråga om man kan jobba in två timmar på fredagen istället. Jobbar till åtta på kvällen så hinner inte dit annars. Det var år sedan jag var på cirkus sist, men som S sa, kanske det finns någon anledning till det också :P

Inte pepp på att jobba alltså. Suck! :/ bara fem dagar kvar sen helg, Lajksjöfestivalen, jiha!

Pusshej!



Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0