Godmorgon!

          Publicerad 2009-06-23, 10:43:10 / ♥ Dagbok
Det är så skönt att få säga godmorgon varje morgon. Idag är det tisdag och snart onsdag och då är halv veckan gjord. Ja, jag räknar på så vis :P Det är min vecka i köket på jobbet, känns väldigt jobbigt. Speciellt då det enda jag någonsin har använt är några bestick varje dag och det lägger jag direkt i diskmaskin. Men det är värre för min granne, hon har aldrig ätit i köket någon gång och har köksvecka nästa vecka :S

Igår togs något upp, något stort. Hur det blir kan jag inte säga än, vad det är jag pratar om kan jag inte heller säga än. Men det återstår att se, det kan bli världens förändring i mitt liv, mitt liv kan ta en början, riktigt snart. Och jag har aldrig känt någon större lycka och hur jag längtar. Jag lovar, jag kommer att avslöja det, hur det än blir. Men just nu går det inte, måste hålla det hemligt så länge!

Nej, ska starta jobbet nu :)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-06-23 | 11:49:13

längtar tills jag får höra din underbara nyhet :) puss!

Therese säger:
    2009-06-23 | 11:56:21

Så där kan du ju int skriva ;p Bli nyfiken!!! ;)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0