Godmorgon!

          Publicerad 2009-06-25, 10:40:49 / ♥ Dagbok

Dagarna blir färre denna vecka, bara denna dag kvar sen är det fyra timmar imorgon som måste göras sen är det helg :D jisses vad skönt.

Ihelgen är det Lajksjöfestivalen. Hoppas det blir kul. Får se vilka dagar man går ut, dricka båda blir det då inte.

Har så mycket att se fram emot, så mycket kul under semestern :D Lönen igår också, blir så besviken, var hemma mycket då, så bara för att det är dåliga lokaler så ska man få sämre lön. Jag och grannen har ju påpekat det sedan vi bytte att ingen av oss har haft huvudvärk sedan dess :/ men men, det är bara att ta.

Nej, ska betala in räkningar så att jag slipper det sedan.

Pusshej!




Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Ida säger:
    2009-06-25 | 12:13:35

Ja det känns awesome! Får flytta tidigare också så ikväll ska vi kika på tapetprover. Hihi!



Jag jobbar också mycket. Helttid hela sommaren vilket är kanon när man tänker på lönen :)

Men nackdelen är att man blir en blekfis när man sitter inne hela dagarna. Ska vara ute i helgen och bli brun har jag tänkt. Härligt härligt med helg! Slutar lite tidigare imorgon också.



Jag ska nog också ut i helgen. På festivalen kanske man åker en sväng. Har inte planerat något ännu men roligt ska vi ha eller hur ;)

Viktoria säger:
    2009-06-25 | 20:54:37

På fredagen är det bara pubkväll så det brukar inte vara värt att gå dit då :P

satsa på lördagen om du ska dit!

puss, i miss you!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0