Hur går det för mig att bygga naglarna?

          Publicerad 2009-06-04, 16:24:58 / ♥ Dagbok
Jag anväder nagelolja mer än två gånger per dag, har dessa mirakelprodukter från sally hansen och det börjar arta sig. Hoppas bara de håller nu ikväll då vi ska flytta jobbet.



Utöver det så är jag inte ens hungrig idag, det brukar jag vara vid denna tid. Men inte ett smack idag, konstigt.

Skulle vilja byta skor men då måste jag ner till bilen så jag hoppas jag hinner göra det under middagen.

Mina grannars respektive kom under rasten, önska sammy inte hade så långt, hade inte skadat att en motivationspuss av honom. Suck! :/ Han ska lägga sig och sola nu, han har då bra tur!

Nej, sluta deppa, ledig imorgon och snart ska vi sluta sälja. Vad kan vara bättre? :)

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0