Livet är inte rättvist!

          Publicerad 2009-06-04, 10:52:49 / ♥ Dagbok
Det finns så mycket som inte är rättvist i denna värld, det finns så många människor som skadas och plågas för något som de inte har gjort eller för att de är just en viss person.

Det är svårt för mig att känna hopp när majoriteten säger annat till mig, när jag vet att oddsen inte är så perfekt, inte ens nära till bra. Jag är och blir ledsen, men det finns inget jag kan göra. Jag kan bara ta vara på tiden, mer än vad jag tidigare har gjort. Gottgöra mina handlingar och försöka tänka positivt. Än om det är väldigt svårt just nu!


Jag älskar dig!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Hanna säger:
    2009-06-04 | 11:19:57

Hoppas det går bra för dig.


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0