Lunch!

          Publicerad 2009-06-08, 12:36:21 / ♥ Dagbok

oj, oj, oj, vilken lunch, en snow slush, gösse vad gott och mättande ;P haah! Illa, man har fan ingen tid eller ork till något annat. Känns så tokigt att se fars bil på samma parkering som jag parkerar på :P

Jisses vad jag är trött idag :/ Vet nite hur jag ska göra med klippning osv, har ju beställt en tid den 18 juni hos Carina i Hoting men jag vet inte om jag kan eller ska ta den tiden :/ måste fundera ut det och sedan ringa och avboka den tiden på rasten om jag kommer fram till att jag inte ska ta den.

Har så mycket att skriva men sådan lite ork att göra det, det känns som att det kommer att komma ut fel iaf. Men det bästa av allt är att min förändring snart är nära, jag börjar bli nöjd! :D

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0