Michael Jackson - R.I.P!

          Publicerad 2009-06-26, 13:22:00 / ♥ Det visste ni inte!




Det känn lite skumt, helt plötsligt har han gått och dött. Har inte lyssnat så där intenstivt på hans låtar/album men nog tycker jag om många låtar, smooth criminal, black and white, bad, Billie Jean, Thriller och en massa mer. Ja, för han har gjort ett x antal låtar. Han var stor, enorm. Trots lite wierd och så men han var ändå en av de största enligt många, enligt mig.

Jag började fundera då frågan kom på radion, tror du att det kommer komma några stora artister som han. Tänk er, Abba, Michael Jackson och andra stora artister, världen över. Helt ärligt så vet jag inte någon som är aktuell som artist någonsin kommer att bli så stor som dem t.ex. Det känns trist, varför vet jag inte.

Ville egentligen bara säga, R.I.P Michael!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Mennah säger:
    2009-06-26 | 14:38:42

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 200 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

Anna säger:
    2009-06-26 | 15:27:36

Äh, hela han är överskattad! Bra musik, dålig människa. Det jämnar ut sig till slut! :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0