Min framtida vovve!

          Publicerad 2009-06-23, 12:46:10 / ♥ Min framtid!
Jag vill och ska ha en hund i framtiden, nu kanske framtiden ser lite intressant ut så sitter och funderar hela dagarna.




(Bild från vovve.net)





(Bild från vovve.net)





(Bild från vovve.net)


En Yorkshire terrier, skulle dock ha dem kortklippt, inte långhårig ner till backen som vissa har.




(Bild från vovve.net)





(Bild från vovve.net)





(Bild från vovve.net)


En Chihuahua, långhåriga är så fina




(Bild från google)





(Bild från google)


En Tibetansk spaniel, älskets familj har en sådan ras. Dock måste jag säga att det är den enda rasen jag hitta tills nu som är sötare som vuxen än som valp :P Annars kan jag tycka att alla raser är söta när de är valp och inte när de är vuxen.




(bild från google)





(bild från google)





(Bild från google)


En papillon, också så otroligt söt! Älskar som ni ser små hundar, en liten person borde ju ha en liten hund, eller hur? :)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emmap säger:
    2009-06-23 | 16:30:10

orkar inte fortsätta blogga mer ;/

Tell me baby! :) emma nyfiken :)

jenny säger:
    2009-06-23 | 16:36:59

dom e ju abra f'o'r s'o'ta!! <3 skulle vilja ha en papillon eller chihuahua :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0