Nagelmirakel!

          Publicerad 2009-06-02, 19:29:40 / ♥ Ytligt!
Minns ni den där blåa flaskan för naglar som jag bloggade om förra veckan?




Jag har som sagt världens tunnaste, skivigaste och sämta naglar. De växer helt enkelt inte och de är så svaga att jag kan böja dem, de håller alltså inte för någonting. Efter att ha använt detta, flitigt och noga så har mina naglar skjutit i skyn och de har både börjar bli hårdare och friskare.

Det känns så bra att jag ÄNTLIGEN har hittat riktiga grejer för annars känns det bara som att man blir lurad av något som inte fungerar. Har även använt detta:


 som ska göra naglarna hårda vilket också verka fungera. Nästa lön så ska jag nog införskaffa något annat som kanske verkar ännu bättre, får se. Detta kanske räcker för mina naglar och för ett tag framöver.!



Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0