Naglar som lätt skivar sig!

          Publicerad 2009-06-23, 18:30:52 / ♥ Cecililia Recenserar!
Ni vet då nageln delar sig, som att det blir två lager av nageln och så kan man peta upp flisan och dra bort det. De skivar sig helt enkelt. Hittar ingen bild på det och det syns nog inget på bild om jag själv skulle ta så det fick bli en dålig förklaring. Iaf så såg jag att min nagel på tummen var på väg att bli så och jag ÄLSKAR att dra skiva dem. Men nu lät jag bli, smörjde en gång med Sally Hansen Nail Quencher och det är borta nu. Den har helt enekelt läkt :) Lätt som en plätt, som de brukar säga.


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0