Något jag vill göra...

          Publicerad 2009-06-24, 14:00:24 / ♥ Böcker & Film

... så är det att se My Bloody valentine 3D






Alla som har sett den säger att det känns som att man är i filmen, att man får en yxa mot en och allt. Fatta vad fränt det hade varit :D åh, det är så synd att man inte har en värstingbio i Dorotea. Det är nästan mest en pina att gå på bio, stolarna ger träsmak i röven. tur att Vilhelmina åtminstone är bättre, deras stolar sjunker man ner i och är mjuk.

Det är så skönt att fara till större ställen då man kan köpa biopopcorn och gotta :D




Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
4 KOMMENTARER   


isabella säger:
    2009-06-24 | 14:07:03

har tagit nya foton, vill du tycka till?

Vore verkligen jättesnällt. Tack på förhand, kram

Menna säger:
    2009-06-24 | 14:07:40

Kika gärna in på min blogg. http://Mennahs.blogg.se Den som kommer med den bästa/sötaste kommentaren kontaktar jag via E-post och den personen får som pris 200 kr presentkort på H&M. Glöm inte E-postadressen, lycka till !

Anonym säger:
    2009-06-24 | 14:10:42

sjukt bra är den!



kommentera och kolla min blogg: www.frostylime.blogg.se

sophie säger:
    2009-06-24 | 14:53:31

Hej :D



Jag deltar i en tävling hos http://hnaolsn.blogg.se/ och skulle bli super glad om du ville rösta på mig, nummer 7 :D:D


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0