Ödet har knackat på min dörr!

          Publicerad 2009-06-09, 11:19:15 / ♥ Önskar mig!




Nya Iphone får en bättre kamera som klarar 3 megapixel med autofokus och makro ner till tio centimeters avstånd. Kameran kan också spela in video och har funktioner för videoredigering och delning av filmer via mms, e-post, Mobilme och Youtube.

Dessutom har Iphone 3G S röstkontroll, digital kompass, stöd för träningsprogrammet Nike+, bättre batteri.



Allt som jag klagade på när det gällde den iphone som jag tjatade om för någon månad sedan och nu är allt det förbättrat. Fan vad sugen jag blir. Dock har den äldre iphone blivit billigare så väntar man ett år så blir denna säkerligen också billigare och det är ju aldrig fel ;P 



Läsa artikeln? *Klick!*

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0