Panik och beslutsångest!

          Publicerad 2009-06-09, 13:36:56 / ♥ Help me!
Jag vet helt ärligt inte när det räcker. Jag vet inte hur jag vill ha det. Min hårfärg nu är ju brunt med ljusa slingor, ljusade upp det hos Linnea på Hot Stuff och blev supernöjd med lite ljusare hår. Vissa ser skillnad, andra inte. Känns så tråkigt, nu tänker säkert vissa - Vad spelar det för roll om andra ser skillnad eller inte?

Jag har typ aldrig gjort något med håret, har alltid sett likadan ut nästan. Det känns kul med förändring och klippa vill jag inte göra, vill inte byta frisyr genom att klippa.

Ljusa upp det vill jag göra, ett snäpp till. Men jag vill inte bli blond. Så vad fasen ska jag göra? Någon med tips? Är i stort behov av det.

Detta är min färg just nu!


Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Sara säger:
    2009-06-09 | 18:01:42

Tycker att du blev jättefin!Hoppas att jag sa det i fredags annars får jag skämmas! Men fråga din frisör. De brukar vara duktiga på att ge förslag och de vet vad som passar bäst:)

Vicky säger:
    2009-06-09 | 20:39:00

Jag tycker att du är fin i din färg som det är nu!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0