Rast och äter körsbär!

          Publicerad 2009-06-22, 15:19:37 / ♥ Dagbok
Jag älskar verkligen körsbär, det är så gott och riktig sommar. Det är mer sommar för mig än vad jordgubbar är. Mumma!

Nu är det bara fem timmar kvar tills jag slutar, hör ni, "bara" fem timmar :/ Blir ingen cirkus ikväll heller, känns inte som att det är så värt att ta två timmar från denna dag för att lägga till på fredagen så det är så skönt med riktigt kort dag på fredagen. Ska äta upp min persika sen jobba, igen. Suck!

Pusshej!

jisses, svalde en körsbärskärna, huvva, det känns som att den har fastnat i innanför bröstet :/ läskigt!








Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Beauty By Beata säger:
    2009-06-22 | 15:56:55

Gott med frukt!


  URL: http://beatas.se
cammie säger:
    2009-06-22 | 17:59:53

har vägarna førbi :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0