Tråkfrågor!

          Publicerad 2009-06-22, 13:47:13 / ♥ Utmanad/Frågor!
1. Tre ord varför du sist spydde? - Jag var bakis!
2. Vad gjorde du 08:00 imorse? - sov, hade nyss somnat efter att ha kommit hem från Älsk.
3. Vad gjorde du för 30min sen? - Kom nyss tillbaka från lunchen
4. Vad hände dig 1995? - Jaadu, busade med en liten syster kanske. Tror vi fick Jackie då, våran border collie som vi hade.


(Bild från google!)

5. Vem fick dig att skratta senast? - Sammy
6. Vilken färg är din borste? - Lila
7. Vad köpte du sist? - Körsbär :D


(bild från google)

8. Vilken färg har du på din tröja? - Svart
9. Var förvarar du dina pengar? - De ligger överallt :S
10. Hur var vädret igår? - Sol :)
11. Vad ser du framemot? - Min födelsedag :)
12. Snarkar du? - Nej!
13. Vad är 15? - Ett nummer
14. Vilken skostorlek har du? - 35
15. Vill du klippa dig? - Nja, men den 6 juli så slingar/ljusar jag upp håret ett snäpp till, blir nog klippning då också. Vill spara ut så klipper det regelbundet så att det ska växa och vara fint
16. Är du över 25? - Nej, tack gode gud för det :S har inte hunnit allt som jag vill tills dess än :S
17. Pratar du mycket? - Ja, folk brukar säga det
18. Kollar du på O.C? - Inte det. Följer knappt någon serie längre, men såg reprisen av Desperata husfruar
19. Har ditt namn ett "x" i det? - Nej
20. Känner du ngn som heter Steve? - nej, men pratade nyss med någon som hette det :)
21. Hittar du på egna ord? - nej, men bror brukar det och då brukar de fastna :P
22. Är du en typiskt svartsjuk person? - Tyvärr, försöker bli bättre
23. Vad har du för mobil? - Samsung u900 soul


(bild från google)

24. Vem ringde dig senast? - Sammy
25. Biter du på naglarna? - Har haft en tendens att göra det men har slutat
26. Har du lockigt hår? - nej, men önskar att jag har haft fina lockar. Har permanentat mig två gånger, till pudelhår, men rakpermanentat efter ett halvår båda gångerna
27. Vilken konsert ska du på härnäst? - Inget planerat
28. Vem är den sämsta personen i ditt liv just nu? - vilken dum fråga!
29. Hur många gånger har du svurit idag? - Räknar inte, men säkert ett x antal gånger
30. Vilket ord säger du ofta? - Vet inte :S
31. Ska du till skolan/jobbet imorgon? - Jo, tyvärr :/
32. Vem sa du ''jag älskar dig'' till sist? - sammy inatt, då han helt från ingenstans precis innan vi somna sa - Jag älskar dig! Sötnosen!
33. Vad borde du göra nu? - Gör det jag borde, jobbar. Väntar på samtal nämligen. Har suttit med detta test i en halvtimma och är bara på fråga 33 just för att jag får samtal lite nu och då :P
34. Har du något smeknamn? - Cilla, Cissi, gumman, lillstinta, lillstrumpa.
35. Sover du för mycket? - Nej, det tycker jag inte. Det är skönt att sova hur som haver
36. Vilken är den bästa filmen du sett under loppet av 2 veckor? - X-men, Angels and demons
37. När var du sist ute? - Ca en timme sedan
38. Har du gråtit idag? - Nej
39. Är du en glad person? - Ja, det tycker jag, men inte jämt. Men det är ju ingen 
40. Har du roligt nu? - Nej och det tycker jag testet bevisar :P men skulle annars sitta och göra detta :P
41. Vad äter du helst? - black and white, kyckling


(bild från google)

42. Vem var du med sist? - Sammy
43. Pratar du i sömnen? - Ibland
44. Vem kramade du sist? - Sammy
45. Nämn den bästa personen - Familj, kärleken, släkt och vänner. Kan inte välja några bara
46. Tycker du om någon just nu? - Ja, det gör jag
47. Vill du flytta? - Ja
48. Hur ofta borstar du tänderna? - 2 gånger om dagen.
49. Är du egoist? - Ibland, vem är inte det?
50. Gillar du att bada? - Det beror på var och när :P
51. Skrattar du åt allt? - Nej, bara åt det som är kul
52. Vem får dig alltid att skratta? - Nära och kära
53. Gråter du när du tittar på filmer? - Ja, t.ex A walk to remember, Twilight, The notebook. Bra filmer :D
54. När grät du senast? - I fredags
55. När pussade du någon senast och vem? - Igår, Sammy! Förvånad?! :P





Länkar till gratissidor som verkligen är värt!

Gratis5, Gratis mode, Gratis bio, Freestreet!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0