Väntan är alltid lång!

          Publicerad 2009-06-11, 14:28:49 / ♥ Dagbok
Vill ha mitt paket från Sally Hansen, det står att det tar 1-4 dagar för att få paketet, nu har det gått 2 dagar tror jag :S imorgon måste det komma. Det ska bli så kul att få använda riktiga grejer. Recenserar självklart, är det superbra tror jag att jag beställer hem ett paket till :) haha!

Ja, bara 30 min till rast, HÄRLIGT! Ska äta gomacka ;) sen tror jag att jag tar en promenad resten av tiden :) eller om man kanske åker och tankar :S hmm. får se :)

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Jonathan säger:
    2009-06-11 | 14:46:34

sv: Tack detsamma! :)

Andrea säger:
    2009-06-11 | 14:55:19

Haha jag saknar dig också! Men jag sitter så sällan vid datorn när jag är hemma, för vi har bara mobilt bredband och det är inget roligt ;P


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0