'Cause all the dreams you never thought you'd lose Got tossed along the way

          Publicerad 2009-03-28, 16:45:45 / ♥ Dagbok
Ja, här sitter jag då och har sovit i typ över två timmar. Inte bra. Men jag har varit utslut då jag har jobbat så mycket och sedan kom hem tre inatt då jag hämtade Emelie. Har inte riktigt varit en människa idag. Hade nog aldrig orkat jobba idag. Kan aldrig lova syster att hämte henne någonstans mitt i natten om jag ska jobba dagen efter. Tänkte att det inte skulle vara någon fara men nu känner jag hur trött jag egentligen blir efter en vecka. Då jag verkligen har tid att sova.

Tänkte bara titta in och säga till att jag lever (knappt men :P) mamma och pappa har hållit på för fullt med maten (ska knäppa kort på allt sedan och lägga in) och att livet är bra härligt då man är ledig och kan vila. Jag undra hur länge jag kommer orka med denna livvstil. Och nu till veckan så blir det ännu tuffare. Jag SKA och MÅSTE stå ut, så är det bara.

Nej, ha en trevlig lördagkväll (var tänkt att skriva måndag :O) och glöm inte att stänga av strömmen i en timme ikväll. Earth hour 2009!




Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-03-28 | 17:28:06

Ja.. inte kom de å bli nå trevliga jobbdagar framøver. Jag hoppas jag slipper ;p Men som sagt vi få peppa varandra så kanske de int bli så svårt =) Ha kul resten av helgen!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0