Dålig uppdatering

          Publicerad 2009-03-01, 16:53:43 / ♥ Dagbok
Jag som sa att jag skulle uppdatera till helgen och snart är helgen slut. Men jag har helt enkelt inte haft tillfälle eller tid så därför har det inte blivit av. Men nu sitter jag iaf hos mamma och ska äta mat, snyltare som jag är. Men så är det. Jag är ju faktiskt här för att jag älskar min familj också ;P

Kört skoter idag, kört tonvis med bil känns det som, ätit i backen och bara varit. Tror dock att jag börja bli sjuk, det gör ont i halsen, snuvig och tät i näsan och ont i kroppen. Så lite dumt var det väl att köra skoter men det är ju så kul. Inget vidare väder är det heller så det är lite synd också.

Annars så har veckan varit bra, skön och rolig. Jag trivs här, men det är väl för omgivningen och personerna som är här.

Ja, det var lite text om min vecka :P

Hörs mer senare :)

Pusshej!

c

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0