Det var min söndag

          Publicerad 2009-03-22, 17:24:04 /
Helgen går så fort, men helt ärligt, det gör inte så mycket. har nästan roligare på vardagarna och tiden känns mer värd då. Sen att tiden går fort är ju inget dåligt för då behöver jag ju inte vänta på Ellie så länge.

Har iaf sovit i typ en och en halvtimme, lite tråkigt att sova då jag tror att jag kommer få svårt att sova sedan inatt. Men har klivit upp samma tid eller tidigare som jag gör när jag jobbar och kanske är jag trött ändå då det väl är kväll.För det va så otroligt skönt att bara på lägga sig och blunda ett tag utan att känna att jag har något att göra.

Vet inte om jag är så hungrig, har tappat aptiten lite också vilket inte känns så roligt. Iaf på helgerna.

ja, vad mer? Sett en tecknad klassiker ;P haha. Och musiken i filmen är bra härlig.





Två låtar som är härlig som är med i filmen. Det här var en favoritfilm då jag var mindre :)
A goofy movie

Sånt får en på bättre humör, man minns tiden då man var mindre då livet var lite enklare på ett vis, mindre ansvar och man levde för stunden. Det fanns inte mycket som rubbade livet då. Det var tider det.

Nej, nu ska jag gå och vara social.

pusshej!


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Madde säger:
    2009-03-23 | 17:30:05

ÅÅh jag älskade den filmen när jag var liten och jag var helt såld i låten!!! :D

Lyssnar på dne fortfarande


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0