Fredagen påbörjad

          Publicerad 2009-03-06, 10:12:51 / ♥ Dagbok
Vaknade nio helt automatiskt, tack och lov har jag rutiner nu. somnade igår hur tidigt som helst, vad jätteslut. Vaknade ju kvart i sjuk, körde runt 13 mil för att sedan sitta i telefon nästan 10 h och sedan köra 5,5 mil till. Försökte se film med bror, den var rolig, det lilla jag såg men somnade i fåtöljen. Så när jag "vakna" ramlade jag in i rummet och rakt i sängen och somna om. Har absolut inget minne från igår efter att vi hade fikat, så trött var jag. Minneluckor som om jag vore full. Meeeeen, jag känner mig piggare än piggast idag, fick sova ut eftersom att jag börjar ett igen. Ska fika, packa och sedan höra med bror vem han åker med så jag vet om jag kan åka direkt till borga från vilhelmina eller om jag ska ta igenom dorotea.

Duschad och snart färdigpackad. Ska lägga in den nya Twilight (alltså, bättre kvalla från den andra jag har) på "piratbukten" som är Ds lilla bebis sen ska jag fika och åka.

Hörs senare ikväll :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0