Godmorgon!

          Publicerad 2009-03-11, 10:29:47 / ♥ Dagbok
Sitter på jobbet nu, bara 9.5 h kvar nu. Dock är det skönt att det abra är en sådan dag till denna vecka sedan har vi bara en kortdag kvar på 4 h. Hoppas verkligen att det går bra idag, vill göra åtminstone lika bra ifrån mig idag som jag gjorde igår. Sålde tre st och det är jag fan stolt över.

skriver väl mer sedan, just nu har jag inte så mycket att skriva förutom att jag är bra less. Men din önskan är min lag och så är det.

Hörs senare.
Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Julia säger:
    2009-03-11 | 12:23:38

Cilla Jag älskar dig! JAG måste få träffa dig snart blir vansinnig ju :'( bara du som förstår mig. bara du som vet oom ALLT ! :( <3


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0