Hallo!

          Publicerad 2009-03-12, 22:26:00 / ♥ Dagbok
Tänkte lägga mig nu och mysa i sängen med boken. Så skönt att klockan inte ens är halv elva. Har hunnit prata och umgås med mamma och pappa och pratat lite med syster, även sett lite tv och tagit mig någon macka då jag inte åt någon middag. Tydligen mättar vatten som satan, vilket jag aldrig ha upplevt förr. Tre flaskor vatten idag, inte dåligt. Kommer nog somna ganska snart efter att jag lagt mig så det blir ingen mer uppdatering.

Tänkte lägga ut en bild på mitt nylockiga hår som jag hade i sommar, tänker faktiskt inte göra om det (på ett tag iaf) utan spara ut (för jag har ju självfall, ju längre det blir desto mer lockar blir det också. Konstigt nog då mitt hår är så tjockt och tungt, det borde vara tvärtom) och göra slingor. Längtar till sommar och sol!

d

Ser riktigt miffo ut :P men saknar håret lite, det är så lätt att göra frisyrer med lockigt. Dock ska jag som sagt vänta något år innan jag gör något sådant igen och om jag gör det så ska jag göra det hos någon frisör i någon stad eller så. Köra riktiga KORKSKRUVAR inte nudelhår som det har blivit de senaste gångerna.

jaja, nog klagat om hår :P godnatt säger jag!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0