Helgen är snart här :D

          Publicerad 2009-03-20, 16:01:40 / ♥ Dagbok
och den kommer gå fort precis som alla andra helger, men just nu gör det inte mig något. Varför? Jo, för att efter det så är det fem dagar kvar med jobb, två dagar som består av helg och sedan bär det av till Umeå för diverse ärenden samt att hämta vovven. Kan man längta mer? Tror inte det. Äntligen kommer vi ha en liten Ellie hemma hos oss.

Ja, nu är det dessutom bara runt en timme kvar av jobbet innan det bär av till fjälls. Får se vad helgen utvisar och ger. kanske jag är mer trött och less än vad jag är nu. Hoppas iaf på en bra helg, men oftast då jag gör det så brukar den bli dålig och bara skit :/

Så håll tummarna för mig :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0