iiiih!

          Publicerad 2009-03-12, 19:10:54 / ♥ Twilight Saga ♥
En timme kvar :D längtar tills jag får komma hem och hinna läsa längre än 20 sidor i min älskade bok, Så länge vi båda andas. Jag som aldrig brukar vara för trött för att läsa, aldrig någonsin känt att det har varit jobbigt att läsa och speciellt inte Twilightserien. Men igår var olidligt, hela kroppen börja säga ifrån, ögonen slöts även fast jag gjorde allt för att försöka hålla dem öppna. Så igår var jag trött, riktigt trött.
Men ikväll ska jag köpa en chokladbit och bara stänga in mig i rummet och njuta sönder de sidor jag ska läsa ikväll.

På ett vis är det bara bra att jag jobbar mycket för då läser jag inte ut den så snabbt. Att läsa en 20 min per dag är ganska bra om man vill att boken ska "hålla" ett tag ;)

Men gösse så jag längtar tills jag ligger under täcke i mina mysiga sovkläder och har boken i handen och är helt ensam, för just idag så har jag ju kommit fram till att jag är jävligt nöjd med hur mitt liv ser ut. Och jag ska njuta av denna stund som jag känner så här, helt själv. Och imorgon kommer jag ha en underbar dag och kväll med Anna och Vicky.

Jisses, så här bra var det länge sedan jag mådde trots att det går dåligt på jobbet. Jag kommer igen, så är det bara, jobbet ska gå bra det också :)

pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0