Mätt i magen, minst sagt

          Publicerad 2009-03-28, 19:01:26 / ♥ Dagbok
Mamma, pappa och bror är så duktiga på att laga mat, det blev så otroligt gott och jag är fullare än fullast i magen. Nu sitter jag, syster, hennes pojk och bror i soffan och mor och far vid bordet. Vi ska snart äta gorätten efter varmrätten, vet inte riktigt hur det ska gå ner :P

Nu får helgen gå fort, för nu vill jag ha lilla Ellie här. Hon är det enda samtalsämnet här i familjen. Nu pratas det valpar i framtiden :O haha  :D jag är bäst på att snappa upp småsaker i samtalsämne så just skrek jag ut -VALPAR! ;P

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0