Middag

          Publicerad 2009-03-11, 17:20:31 / ♥ Dagbok
Det var min middag. Jag tror att jag kommer vara bra depp när jag åker hem :/ det är verkligen prestationsångest på hög nivå, man vill göra så bra ifrån sig men man kan ju inget annat göra än det man redan gör, så att säga. Ska ladda om krafterna, tänka på att det bara är två och en halv timme kvar, vilket brukar gå fort, sen är det hem och vila upp sig för en ny dag vilket betyder nya tag.

Jag önskar verkligen att detta kommer att funka då jag vill det så pass mycket :/

Ska sitta och vila ett tag till sen är det back to work. Blir inge prata i telefon idag på min raster iaf, vilket är både bra och dåligt. Men så är det, än hur roligt det är att prata med dig så känns det inte som en förlust. Och vem vill dessutom prata i telefon på rasterna när man sitter i telefon hela dagarna lång? inte jag iaf.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0