VÄLDIGT DRYGT!

          Publicerad 2009-03-14, 15:25:58 / ♥ Dagbok
Sedan jag blev supersjuk i typ slutet av januari så har jag varit småsjuk hela tiden tills det återigen bröt ut igen i början av förra veckan. Är småsnorig och hostig varje dag och det är väldigt störigt. Och blev sjuk väldigt ofta i slutet av förra året. Det känns som om att jag borde kolla upp det där, kolla upp om mitt immunförsvar är helt fucked up för annars är det ju något annat skumt på g. Skulle vara skönt att en gång för alla ta reda på vad det är så ska försöka få någon tid någonstans. Kanske försöka få tid tills mamma och pappa ändå ska till Umeå för att hämta vovven. Kanske vi kan åka dit tidigare för att hinna kolla upp det.

Måste kolla upp det där för något sjukt är det som har hänt med min kropp :/


Hoppas på mys ikväll iaf.

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Frida säger:
    2009-03-14 | 16:21:11

när ska vovven hämtas?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0