Godmorgon!

          Publicerad 2009-05-06, 10:46:04 / ♥ Dagbok
Hunnit prata med Frida imorse, roligt att höra att hon lever och mår bra. Sedan är det lunch med Andrea som gäller. Vilken bra start på dagen, lovar att den kommer sluta bra också. Ska ringa Vicky sedan och planera lite då det blev en tidig kväll igår, var så otroligt trött :S Som vanligt :P

Ska jobba häcken av mig nu, kolla runt på en skola (japp, ni hörde rätt, blev peppad av Sara igår så jag ska kolla in en skola som kanske blir min nästa plan till våren) och sedan är det snart lunch, en timme och en kvart kvar :)

Pusshej!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Emma säger:
    2009-05-06 | 10:53:36

slutar halv fyra så de blir inga problem. Svarar jag inte så sitter jag och äter så du vet :) Puss!

Andrea säger:
    2009-05-06 | 11:21:20

Det har du alldeles rätt i!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0