Godmorgon!

          Publicerad 2009-05-28, 10:11:27 / ♥ Dagbok
Jag kan inte sova, har varit vaken sedan åtta. Vaknar man en gång och man är totalt tät i näsan så kan jag inte somna om. Börjar istället lipa som ett litet barn för att jag är så jävla skräckslagen av att vara tät i näsan. Det är min största rädsla, helt ärligt.

Mitt huvud värker, jag är ensam hemma, vilket är skittråkigt, jag missar ännu en dag med lön, vilket känns skit. Nu vill jag alltså veta vad tusan min kropp håller på med för så som jag har mått de senaste veckorna är inte likt mig. Jag blir snart tokig!

Ska äta tonvis med glass iaf för att min hals gör ont. Det känns bra att jag kan nysa utan att känna det där pinsamma (då mina nysar är ganska rejäla och höga, fått av farmor tror jag, hon är ganska duktig på att nysa hon med) och att jag känner att jag äcklar folk. För inte skulle jag heller tycka att någon som nyser som mina nysar är så mysiga. Huvva!

Jag SKA jobba imorgon så är det bara. Åh, att inte mamma är hemma, hon är i Ormsjö och städar upp där hos morfar. Typiskt, sådana här dagar vill man ha sällskap, åtminstone av Ellie. Men nej, jag är hemma själv med spökena! Kan köra ett kollage med alla ställen spökena brukar vara på då jag är ensam hemma, dom är inte roliga dom där.

Sen lär man väl bli smällfet av all glass :/ Nej, inte en bra dag! Ni får ursäkta, det börjar bli glest av bra dagar märker jag!

Aja, ni får hade!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0