Godmorgon gott folk!

          Publicerad 2009-05-19, 10:29:53 / ♥ Dagbok

Ny dag, nya tag! Dock är jag mer än trött idag :/ Vet att det mest har blivit till att klaga nu dessa dagar men det är så ofantligt mycket som händer i mitt liv just nu som jag inte kan skriva här.

Känner mig lite halvdålig också, vet inte om det är syster som har smittat mig, pojken hennes var jättehes igår så hennes baciller är väl inte mest hälsosamma. Bara jag inte blir sjuk eller så, för det första så är det kortvecka, lättsammare än så här kan det ju för det första inte bli plus att blir jag sjuk nu så är jag sjuk hela långledigheten också. Och hur kul är det på en skala :S

Tomt med folk idag då det bara är några få som böjar orginaltiderna. De kommer väl om en timme typ.

Iiih, nyp mig någon, jag håller på somna :/ visste att jag skulle ta kudde, kunde jag sova på lunch/middag :/

nej, det var ett himla ansträngade inlägg må jag säga. !

Pusshej!


Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0