Hej från en ny och fräsch Cilla!

          Publicerad 2009-05-15, 12:50:46 / ♥ Ytligt!
Sitter redan på jobbet trots att jag börjar klockan 13.00. Hade en tid hos frisören klockan 11.00 och jag blev färdig runt 12.20 så nu sitter jag här. Tidigare, visst är jag duktig! ;P

Ja, just det ja, var ju hos frisören ja. Hos Linnea på Hot Stuff och jag kan bara säga Åh gode gud vad grym hon är. Hon är snabb och är så duktig med det hon gör. Jag sa att jag ville bli ljusare men inte blond eventuellt mer slingor. Även toppa liiiite lite till. Vilket hon gjorde, hon gjorde ett superjobb, jag är ljusare, mina slingor smälter in i håret mer än att sticka ut som de gjorde tidigt och jag har aldrig varit mer nöjd.

Just nu delar hon ställe med Maria som äger Marias klipp men kommer att flytta nu under denna sommar till ett eget. Kan ju säga att hon har en stammis i mig iaf. Ska knäppa kort sedan och visa er.





Vill att mina grannar ska komma så att jag får lite sällskap, men de kommer nog snart. Det är lite tråkigt att sitta i det tomma hörnet. Nu har även syster sett stället där jag jobbar, hon följde med upp. Hon ska ge mig sällskap hem också vilket är skönt. Då blir det slingning av hennes hår då hon vill bli ljusare och sedan förberedelser med myskväll imorgon ;)

Just nu älskar jag livet och som tur var hade jag turen att det blev en bra dag.

Pusshej!

Kommentarer
0 KOMMENTARER   



KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0