Länge sen sist!

          Publicerad 2009-05-04, 13:27:57 / ♥ Dagbok

Har varken haft ork, tid eller ro att blogga nu under denna helg. Torsdagen bestod av stress för att komma iväg till fjälls, väl där var det solning, god mat och bra sällskap som hägrade. Åkte hem tidigt på lördagen och överraskade älskling som låg i min säng och sov. Gjorde bort lite ärenden, åkte till Sammys släkt och myste, myste med S resten av kvällen. Samma på söndag, dagen och kvällen bestod av hans sällskap. Det har hänt mycket ihelgen och allt har inte varit bra, är därför så otroligt glad över att jag har haft något att göra hela helgen. Ibland blir det inte som man tänkt sig.

Iaf så sitter jag på jobbet nu, har fått det sista paketet som jag skickat efter idag och ska visa sedan allt jag  har fått hem, roligt, roligt. Utöver det så är jag trött och less. Lite less på vad som försigår i mitt lilla akvarium, det är sjukt så mycket konstiga tankar som snurrar omkring. Jag vet inte vars jag ska ta vägen :/

Längtar hem till sängen! :/


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Andrea säger:
    2009-05-04 | 14:21:32

Lunch på onsdag gumman :)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0