Sjukling kanske? `´

          Publicerad 2009-05-19, 12:51:47 / ♥ Dagbok
Det känns som att det är något lurt på väg. Jag hoppas, hoppas och håller tummarna för att det inte är någon migrän eller så på g. Då dör jag!

Varför just nu då man har lediga dagar på ingång?



Denna dag kommer verkligen vara seg men jag är så tacksam över att jag fick gå orginaltiderna. Längtar bara tills ikväll då älskling kommr hem från träningen och myser med mig. Känns som att det är den rätta medicinen för mig just nu. Måste även slösa pengar på mat nu idag, typiskt. Önska att jag fick lönen innan helgen. Men det är väl på ett vis bra att jag inte får någon lön om det blir så att vi åker bort. Borde verkligen inte slösa onödigt mycket med pengar.

Ska även räkna ihop idag hur mycket pengar som går till bensinen, ska bli intressant :S


Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Therese säger:
    2009-05-19 | 14:26:23

huvva migrän kan vi hoppa över ;) Är så less så fruktansvärt less! Kan vi inte få nå kul :p skulle behöva glass i stora lass eller Godis eller gotta eller nått som livar upp tillvaron!!! Är de bara jag som e nere idag?


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0