Trötta ögon

          Publicerad 2009-05-07, 16:15:06 / ♥ Dagbok
Hur kan jag vara så trött? Det är sjukt. kan knappt hålla ögonen öppna. Suck, kanske jag ska lägga mig inne på toan ett tag och stänga de blå ett tag? Det hade varit något, dock skulle jag ha haft en kudde och ett täcke samtidigt då. Är det vädret som gör det kanske? Det är så otroligt tråkigt väder, varken sol eller skitväder, någonstans mitt emellan, ett tråkigt mellanstadie av fint och fult. Så tråkigt, så otroligt tråkigt att jag blir trött. Huvva!





Ska sitta och fundera på lite andra ideér också, för att underlätta bloggandet för mig. Det är ju inte roligt att göra som jag gör. Kanske det är dags att flytta? :S Skulle behöva skriva lite koder sedan också. Får INTE glömma att ta före/efterbilder imorgon efter frisören heller.

Jobba nu sista timmen till middagen, äta och surfa. Jobba 2½  timma (jisses, jag dööör) och sedan åka hem. Imorgon är det "bara" fyra timmar kvar.

Pusshej!

Kommentarer
1 KOMMENTARER   


Anna Johansson säger:
    2009-05-07 | 17:02:04

PUSS!


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0