Några tråkfrågor!

          Publicerad 2009-05-15, 16:57:49 / ♥ Utmanad/Frågor!
1. Vad har du på dig just nu? - Jeansleggings, linne och myskofta över.
2. Vilken hårfärg vill du ha? - Den jag har nu, brunt med ljusa inslag



3. Kan du vicka på lillfingret? - Mjo, det kan jag
4. Är du komplexfri? - Nej
5. Har du någongång hittat en 20 lapp på marken? - Ja
6. Kan du vissla? - Ja
7. Gillar du viskleken? - Nej
8. Tycker du att Simple Plan är bättre än Good Charlotte? - Tycker de är ganska snarlika
9 . Vad händer imorgon för dig? - Jobb, dock bara i en 50 min till ;)
10. Vad åt du senast? - Thaimat :P
11. Vad var din favoritfilm som liten? - hmm, minns inte alls någon speciell, men krambjörnarna, romeo och julia :P osv
12. Brukar du leka med dina småsyskon om du har några? - Leka, nej :P
13. Vad har du i håret just nu? - Lite hårfix som frisören la i
14. Älskar du någon form av dryck? - Cola och vatten
15. Har du skrattat ihjäl dig på grund av att ha sett en viss person? - Nej, jag lever ju än eller hur?

OM DITT BOENDE.

1. Var bor du nu? - Dorotea
2. Ska du flytta? - Mjo, någon gång är det väl tänkt  :P
3. Vilken färg är din nuvarande bostad? - Gult hus med vita knutar :)
4. När du flyttar hemifrån, vart vill du flytta? - Östhammar, Östersund, Övik (bara på Ö :S :P)



Östhammar

5. Vill du bo själv då? - Nej, hatar att vara själv :/
6. Kan du tänka dig att bo i en träkoja? - Ja, tänk en träkoja i Thailand högt, högt uppe i ett trä.
7. Vilket nummer bor du på just nu? - 12
8. Vill du flytta? - Nej!
9. Kan du tänka dig att bo tillsammans med en internetvän? - Nej, skulle aldrig kunna lära känna någon så väl genom internet
10. Har du bott på ett ställe en mil ifrån din nuvarande bostad? - Ja, i Ormsjö

SANT ELLER FALSKT

1. Du röker? - Halvsant
2. Du är en pojke? Falskt
3. Du är en flicka? Santinte
4. Du hatar lingon? Falskt
5. Du har ont någonstans nu? Falskt
6. Du har opererat bort en kroppsdel? Falskt
7. Du super dig full varje helg? - Falskt
8. Du har drömt om en mystisk man? - Sant
9. Du gråter om du ska ta en spruta? - Falkst
10. Du har ormfobi? Falskt
11. Du hatar hattar? Falskt
12. Du har kallat någon för fanskap? Sant
13. Du är hyfsat duktig på tennis? Falskt
14. Du tuggar på nåt just nu? Falskt
15. Du har en laptop som du är inloggad på nu? Falskt

OM DITT URSPRUNG.

1. Är du helsvensk? - Ja
2. Gillar du sverige? - Ja, men det finns andra fina länder :)
3. Tycker du att svenska språket är fint? - Jao, men det är ju inte det finaste jag vet :)
4. Är du färgad som en svensk? - Ja (vilka jävla frågor)

ALLT MÖJLIGT

hur lång tid är det längsta du har legat på sjukhus? - ingenting, eller ja, i en 20 min som högst. Varför tänker jag inte säga
har du platt eller lockigt hår? - Lite halvlockigt då jag har självfall direkt efter att håret har torkar efter dusch
Vad gör du när det regnar? - Myser antingen ute i regnet eller inomhus med film eller en bok :)
Har någon av dina drömmar gått i uppfyllelse? - Ja.
Vem ringde du senast? - Syster
Tycker du sengångare är söta? - Jaa :D
Har du haft vattkoppor? - Ja
Har du testat karate? - Nej
Vilken är din mobilringsignal? - Sweetest Girl - Akon
Vatten eller mjölk? - Både och
Första sporten du gick på? - Innebandy
Vad längtar du mest till just nu? - Tills jag får komma hem
Hur gammal har du tänkt att bli? - Huvudsaken jag inte blir gammal och sjuk så är jag nöjd. Att bli gammal har jag inge problem med.
Vilken är den bästa tv-serien? - NCIS



Vad åt du senast? - Thai (har inte denna fråga kommit en gång redan?)
Höga eller låga strumpor? - Beror på vad man har på sig :)
Vad är du mest rädd för i hela världen? - Mycket :/ men att förlora mina nära och kära och bli bränd igen! :/
Har du varit kär i en kändis? - Haha, vem har inte haft en sådan förälskelse i någon i ett pojkband? :P
Läser du på baksidan av mjölkpaketen? - Ibland :P
Röd, blå, grön eller gul mjölk? - Tror vi dricker röd :S
Vad har du för färg på ditt påslakan? - Rött och vitt
Vad ska du döpa dina barn till? - Ingen aning
Sommar eller snö? - Båda två har sina tjusningar
Bikini eller baddräkt? - Bikini
Snyggaste läraren? - Vilken fråga :P
Är du mörkrädd? - Ja, ibland.
Har du haft på dig ett par kalsonger? - Haha jaa :P men varför ska vi inte gå in på :P
Riktig gran eller plastgran? - Riktig såklart. Ingen jul utan gran som luktar underbart barr
Tänt eller släckt vid läggdags? - Kolsvart
Luktar dina fisar hallon? - Ja såklart.
Godaste drickan till frukosten? - Jag brukar inte äta frukost men annars är ju oboy gott :)
Senaste lästa bok? - New moon. Andra boken i Twilight på engelska. Har dock läst alla på svenska också. Men det går trögt med denna, har aldrig tid att läsa :/
Vem kramade du senast? - Sammy
Älskar du att sjunga? - Nja :P
Vill du bli president? - Nej, huvva!
Har du spelat kille i en teater? - Ja, har varit fiskmås, gran, tomte, sjöjungfru, lärare, politiker, kaffekopp osv osv :P
Duscha eller bada? - Duscha
Kan du ditt mobilnummer utantill? - Ja
Stockholms City, Metro eller .se? - .se
Hur tar du dig till skolan? - Går inte skola
Har du sminkat dig som en punkare? - Nej
Sjunger du på toa? - Nej
Vilken färg har din jacka? - Har många jackor, svart, röd, grå, vit
Använder du långkallingar? - Oftast inte, bara då jag kör skoter
Har du höjdskräck? - Ibland, om det är nog högt
Vilket land vill du åka till? - Cypern, Thailand, Irland
Vad/Vem var det senast som fick dig att skratta? - Mina kollegor
Vad ska du göra nu? - Snart åka hem :) men först beställa mat :)
Har du sett din bästa vän gråta? - Ja
Vilka vitaminer tog du när du var liten? - Nån konstig som farfar gav oss :P
Vad åt du senast? - Ehm? nu börjar jag bli less på den frågan
Har du fått en komplimang idag? - Ja
Har du varit med i en rättegång? - Mjo, på lektionstid iaf :P
Är du kompis med dina grannar? - Nej
Vilka språk pratar din mamma? - Svenska, lite franska, spanska och tyska
Vilka länder har du bott i? - Sverige
Minimorötter eller pommes? - Båda är gott
Senaste piercingen? - Naveln
När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? - Idag
Har du däckat/spytt pga att du har druckit? - Ja
Har du täckt någons hus med toapapper? - Nej
Suger detta? - Mjo, så här långt brukar det inte vara
Har du varit på stranden? - Ja
Kommer du ihåg dina musiklärares namn? - Ja
Hur bra syn har du? - Bra tror jag, skulle dock behöva kolla upp den
Har du varit på ett party? - Ja
Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? - Mjo, om det är säkert :P
Vad skulle du säga om jag var kär i din bror? - Skulle inte vara första gången jag hör det :P
Har du varit utomlands? - Ja, två gånger om man räknar utlandet på riktigt
Vilket är det bästa bröllopet du har varit på? - Mammas och pappas -97 :S Det var min första gång dessutom
Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål? - Mjo det tror jag nog
var är dina syskon just nu ? - Bror är i Umeå någonstans och syster är här i vilhelmina och kommer snart till mig :)
Vilken är den senaste drömmen du minns? - Tänker jag inte berätta här :P
Vem ringde du senast? - Vicky :)
Vilken tid gick du upp idag? - 8
Vad ska du göra i helgen? - Mysa!
Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? - Okej, tur det då :)
När var du riktigt sjuk senast? - Jaadu, exakt datum?
Vilken var den senaste kändisen du tog på? - Brolle ;P
Vad har du i bakfickan? - ingenting :)
Har du färglinser? - Mjo, men använder dem inte
Vad gjorde du klockan 2 inatt? - Sov :P
Vad är det första du gör på morgonen? - Myser med Ellie :)



Vad ska du göra efter nu? - Beställa mat och åka hem :)





Det ska jag göra nu!

Kommentarer
2 KOMMENTARER   


Karin säger:
    2009-05-16 | 08:58:15

Några?? De va ju massa frågor...kram

Sara säger:
    2009-05-17 | 13:03:26

Gud vad ljust hår du har!vDet blev jättefint:)


KOMMENTERA INLÄGGET HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback




TILL STARTSIDAN
http://gabriellaj.blogg.se

RSS 2.0